Post viva pertama di posting medikal,
walaupun mentorku bukanlah
seorang yang super duper cool ketika ward rounds
tapi dia super duper cool masa viva
Alhamdulillah, segalanya berakhir dengan baik
1 jam lebih viva
dapat ilmu, dapat tips
Macam kembali ke alam belajar pun ada
Semoga rakan-rakan sekerjaku lepas viva pertama ni juga
Post pm call,
Selagi ada peluang belajar,
Ambil peluang itu untuk belajar
Itu jihad kita di sini
4 kes dari red zone untuk aku
Alhamdulillah.
Banyak belajar dari pesakit.
Tidak ada komentar:
Posting Komentar