Salam,
Aku terjumpa blog ni beberapa bulan yang lalu.
Ingin kukongsikan bersama sahabat-sahabat TWP sekalian.
Ini linknya
Medical PBL UKM
Aku rasa blog ni bagus untuk mereka yang bakal meneruskan pengajian klinikal di UKM.
Aku paling suka bila ada satu ruangan untuk mendownload past year questions, posting-posting di setiap department masa tahun ketiga. Jadi, pada sesiapa yang ingin melakukan persiapan awal (memang patut buat persiapan awal) aku rasa ini salah satu blog yang boleh dijadikan rujukan.
Jika ada blog/ laman web lain, silalah berkongsi sama.
2 komentar:
Salam Ani...
Bagusla Ani dapat cari website ni..
TERIMA KASIH...
Semoga kita survive dengan jayanya di UKM(",)
Sama-sama.
InsyaAllah.
we do believe in ourselves.
we do!
we do!
hehe
Posting Komentar