Selasa, April 7

Nanti

Bila sudah dewasa, mau jadi apa?




Sudah hampir 10 tahun berlalu.
Dari waktu aku memutuskan menolak pengajianku di UTM.
Siapa sangka aku mampu bertahan sebegini.
Pernah, aku nangis teresak-esak mahu berundur dari pengajian.
Tapi tidak aku lakukan itu.
Malahan aku lulus juga peperiksaan profesionalku.
(Walau hanya lulus pas-pasan aja)

Nanti, bila dah MO mahu sambung apa?


Pencapaian hidup adalah sesuatu yang subjektif dan dinamik.


Doakan.
Tahun depan sambung master.
Pengajian bidang perubatan kecemasan.

2 komentar:

ME mengatakan...

Chaiyok akk! Teruskan ketabahan n kegigihan akk~ sejujurnya, semangat n keinginan atim makin hari makin pudar =( sedang berjuang habis-habisan untuk pastikan tak padam.

madziani mengatakan...

Atim. Maaf. Lama tak buka blog. InshaAllah. Terima kasih. Chaiyok2 atim. Atin pun boleh