Minggu, Maret 18

Ceritera


Padanya kukatakan
rahsia sahabat
lebih baik dengarkan
dalam isi ceritera
lebih baik rahsia kasih
diserlah dalam
bualan orang lain
~Rumi


















Ada waktu-waktu
Gerakanku terhenti
Agar dapat aku amati mereka
tatap wajah mereka satu persatu
Pasti, pasti aku merindui mereka
* Terima kasih untuk 3 tahun ini *

Tidak pula aku sangka
Satu kebetulan
Ikhtisas akhir aku di Unpad dulu
Jatuh bulan Mac 2009
Sempat aku coretkan kisahku di sana

Jika kejayaan itu baik bagi kami,
Kau permudahkanlah Ya Allah,
Dan jika, jika
Kegagalan itu baik bagi kami,
Kau jadikanlah kami orang-orang 
yang redha
Kerana Engkaulah pemegang takdir itu

Misi jubah merah 2012.
Impian mendapat gelar dihadapan nama.































And we'll go to a future we haven't seen before

I've realized I'm not alone 


Let's aim for that shining door together

"An endless sky is there" 

(Hatenai Sora, Arashi) 

2 komentar:

ImimaysroN mengatakan...

lagi terbaik! :)
we were given this LIFE because we were STRONG enough to LIVE it!
All the best ani!
InsyaAllah!^^

madziani mengatakan...

Ameen2. Jzkk Sya. InshaAllah together we prevail!!