Sabtu, September 4

apabila beliau berbicara

ada yang suka, ada yang tidak. tetapi, beliau berbicara dengan fakta, bukan dengan emosi.



George Galloway memang terlalu unik untuk diceritakan. Dalam video ni, dapat dilihat bagaimana beliau dengan mudahnya mematahkan serangan yang diberitakan oleh si pemberita. Nampak betapa berat sebelahnya si pemberita tersebut. Yang lagi tak boleh blah apabila suara beliau direndahkan. Memang sengal.

"Mengikut prinsipku jikalau seseorang atau sesuatu pihak itu tidak disukai oleh musuh maka itulah yang berpendirian tepat. Manakala pihak yang disukai oleh musuh itu dapat dianggap sebagai berada di pihak sama dengan musuh," Shamsiah Fakeh, Memoir Shamsiah Fakeh Dari Awas ke Rejimen ke-10. kopi pasta dari blog ini amad pesan di dalam artikel  Merdeka atau merdekakah?

nota : kak nur, diana, can you give me your email?

3 komentar:

Nur mengatakan...

Adik Hana,

Kamu tahu, kamu ini sentiasa sahaja punya bacaan berat, tontonan berat, padanlah pemikiran mu sangat jauh terkedepan, berbanding akak yang masih dangkal ini, subhanAllah.

Ini e-mail ku. Harap2 adik baik2 sahaja, ujian ini dik, banyak bangat berat nya, hebatnya, busuknya, sakitnya, yang paling penting, moga-moga rahmat Allah datang bersama nya.

Moga-moga kita sama-sama kuat menghadapi apa jua tekanan dan ujian yang mendatang, insyaAllah.

fakhzan_marwan@yahoo.com

dianakamal mengatakan...

Salam ani,

Saya baru hantar email kat ani. Dekat Gmail Ani. :)

madziani mengatakan...

Salam,

kak fakhzan,
saya ni cetek pemikiran, bacaan pun besa2 je..sori lama amek masa approve komen ni, saya blk kg 2 minggu. btw, terima kasih kak.

diana,
ok, akan saya check. thanks