Sabtu, Juni 5

dah claim dah

"The Sunshine Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blogging world."For these 12 bloggers, please claim your award and...


i. Nominate 12 more bloggers.
ii. Put the logo onto your sidebar or within a post.
iii. Link the nominees within your post.
iv. Let the nominees know they have received this award by commenting on their respective blogs.
v. Share the love and link to the person from whom you have received the award.


Hurm, never thought that my entries positively inspired others. Banyak merapu and sedih-sedih je  : )
Tapi, disebabkan tak nak  mengecewakan hati sahabat saya, saya layan ja. Terima kasih Aishah atas hadiahnya. Saya tak ramai kawan nak bagi award ni, saya bagi pada mereka yang terlintas di fikiran je..

1. Suhaiza Mohamad . Sahabat lama saya. Sungguh tidak sangka kita mampu jadi rapat sampai sekarang. Kami punya personaliti yang sangat berbeza. Beliau sentiasa ceria dan sentiasa menggembirakan orang, saya punya sentiasa bermasam muka. Tapi beliau tahu bagaimana untuk menenangkan hati yang lara. Do keep it up, girl.

2. Fathen Suriati. Sahabat matriks saya. Mengenali beliau melalui rakan dorm saya. Beliau adalah seorang nomad semasa di matriks dahulu. Entri-entri beliau sangat bersahaja dan semestinya penuh dengan warna-warna keSURIAan. Dan benar. Saya juga tidak percaya kami masih mampu keep in touch.

3. Nurhasanah  Seorang sahabat kepada sahabat lama saya. Saya suka cara penulisan beliau. Penuh dengan informasi dan nasihat serta kritikan pedas. Beliau banyak menginspirasi pembaca tentang perihal dirinya. Pada saya, beliau benar-benar menulis dari hati. Beliau sangat suka photography. You can reach her via  her flickr.

4. Balqis Yahaya Pengikut pertama saya. Sangat suka blog beliau. Beliau sangat puitis. Susun kata dan alunan bahasa yang memikat jiwa. Penulisan biasa namun mendalam maknanya.Terima kasih kerana sudi menjadi responden bagi projek emel kami.

5. Mardhiah Masri Beliau sangat bersemangat waja. Saya sangat merindukan saat-saat saya menghabiskan masa di wad bersama beliau. Beliau gemar menulis sajak dan its really fits right into this empty heart.

6. Mieza Sudah terlalu lama blog ini dihiddenkan. Do write again dear. Beliau punya banyak benda untuk dikongsi. Dan sekali baca, anda mahu lagi.

Saya henti di sini. Saya senaraikan 6 sahaja. Fair enough right?

2 komentar:

suria jay mengatakan...

ani!! time kaseh dapat award!!! sukenyee!! feeling2 diva gitew :p
ani, ni first award tau, i'll copy and paste on my page!! love u ani! mmuuah! :)

madziani mengatakan...

sori..ani blk kg ari tuh. haha. lawak la fathen ni. love u too