Jumat, April 23

moment to remember

Salam,

Dah lama tak bercerita di sini. Beberapa hari lepas, saya menyempatkan diri mendaki Gunung Ledang. Benar, sungguh penat. Namun saya gagahkan hati dan badan saya untuk seterusnya bersama ahli kumpulan belajar semasa praklinikal dahulu. Berjalan-jalan melihat alam di Melaka sehari selepas pulang dari pendakian.

Sahabatku,
kamu sangat penting dalam hidup ini.
16-20/4/2010

"bersyukurlah kepada Allah! Dan barangsiapa bersyukur (kepada Allah), maka sesungguhnya dia bersyukur untuk dirinya sendiri: dan barangsiapa tidak bersyukur (kufur), maka sesungguhnya Allah Maha Kaya, Maha Terpuji" ( surah Luqman 31:12)

Kita tidak pernah tahu apa yang bisa kita dapatkan apabila kita tidak berusaha untuk mencuba. Suprisingly, saya rasa lepas ni macam nak daki gunung Tahan pulak~

5 komentar:

Menggapai Edensor mengatakan...

tahniah ani..kamu sgt hebat..
masa yg lapang diguna sebaik mungkin..

madziani mengatakan...

ayat nisah macam saya dah daki kinabalu je..thanks..kamu juga menggunakan waktu sebaiknya.

Kadir Osman mengatakan...

Ingat kat Belanda ..... tak sangka kat Melaka

Kadir Osman mengatakan...

Ingat kat Belanda ....rupanya Melaka

madziani mengatakan...

kadir osman:

a'ah. kat melaka je. tak mampu nak pi belanda.