Senin, Maret 22

saya mahu



Saya cuma mahu,
mendengarkanmu

saya cuma mahu,
memperhatikanmu

saya cuma mahu,
berada di sisimu





saya cuma mahu,
melihat senyummu, 



saya cuma mahu,
kamu tahu saya ada untuk kamu.


Sahabat terbaik adalah dia yang dapat duduk berayun-ayun di berandamu bersamamu, tanpa mengucapkan sepatah katapun, dan kemudian kamu meninggalkannya dengan perasaan telah bercakap-cakap lama dengannya




ucapan terima kasih teristimewa buat sahabat saya



nik, mc za, islah, aj, armi, iqa, aimi

kamu memberikan saya rasa itu.

4 komentar:

✖ẅдẅд ѕчĦдϊΖд✖ mengatakan...

terima kasih kepada kamu jugak cik madz..
gud luck in ur stdy n life...
ye..aku jugak mahu semua tu...
mahu melihat ko senyum,mahu berada di sisimu..sebab dh lame xdpt jmpe n berborak pnjg...=(

madziani mengatakan...

semoga kau pun berjaya di dunia dan di akhirat, sahabatku.

dah lama tak jumpa, tp dirimu akan sentiasa ada dalam doaku =)

suria jay mengatakan...

salam ani. a beautiful one :)

madziani mengatakan...

wslm fathen,

thnaks. ani tulis dalam ngantuk semalam.

fathen, bibik, mumu, zue, najihah dan siti pun termasuk dalam sahabat terbaik pernah ani ada. esp you fathen, walau kenal sekejap tapi macam dah kenal lama.

terima kasih memberikan rasa itu =)