Selasa, Maret 30

hurm

Saya nak menulis. Tapi tak tertulis-tulis lagi.

Sudah hampir sebulan saya bercuti. Masih bersisa 1 bulan lagi sebelum saya melangkah ke tahun 4. Alhamdulillah, saya telah lulus ujian akhir. Ini kali pertama saya lulus tanpa perlu mengulang. Kalau dulu, di Bandung mesti ada subjek wajib yang perlu saya ulang.  Semoga berjaya buat sahabat-sahabat saya yang mengulang. Saya mahu kita sama-sama naik tahun.

nota : kalau boleh, dan hanya kalau boleh..biarlah saya yang menggantikan tempatnya dan bukan dia. namun saya yakin. pasti tuhan telah menyediakan jalan terbaik buat dirinya. tabahlah wahai saudariku : )



idea ada. cuma tidak tertulis. hurm


2 komentar:

✖ẅдẅд ѕчĦдϊΖд✖ mengatakan...

congrate madz..anthr 2 years...gud luck in ur stdy k...miss u dear..=)

madziani mengatakan...

thanks wa. gud luck to u too. gain ur master and get ur phd then..hehe