Jumat, Desember 19

ANTIBIOTIC

Salam
Aku keluar selama 3 hari Jumaat,Sabtu dan Ahad.Akan menyertai seminar di Semarang (jauhnya lebih kurang 8jam dari sini).Seminar ANTIBIOTIC -Annual Training for Better Organization and Islamic Health Conference.Aku tak tahu camne diorang boleh dapat idea nak singkatkan jadi ANTIBIOTIC ni.
Jika punya waktu akan kutulis di blog.Doakan aku selamat pergi dan selamat kembali.



No matter how much we consider the future
No one can see the truth
Something is blocking my blank mind
It's just a mistake that I've been repeating
Sorry for everything.

4 komentar:

Fakhzan Marwan mengatakan...

But that is not for us to decide. All we have to decide is what to do best with the time that is given us - wish I'm with you, I can go and mingle with the great minds!

do tell us what happened during the conference..and the journey....:D

hana mengatakan...

InsyaAllah..akan saya ceritakan..sedang berusaha menulis ni..
Tq for the advice.
JZKK

Lailyvia Mohd Ishak mengatakan...

salam ani.. cerita eh tntg seminar tu.. interested and dying to know.. terselit jugak jauh kat lubuk hati nak attend seminar2 yg mcm ni tp selalu je lost in space and tertinggal flight.. mcm duk dlm hutan plak.. ahah.. salam

hana mengatakan...

Wslm..
InsyaAllah akan aku ceritakan,tapi bukan sekarang..busy nk wat LI

hahaha...ko tertinggal flight..len kali pk 2,3,4 puluh kali ye sblm pindah..saje nk wat ko nyesal..huhu