Sabtu, November 1

Entri Pertama

Ini kali pertama aku menulis.Masih lagi setahun jagung dalam dunia blog ini.Dahulu aku pernah punya blog,tapi dek kerana sikap aku yang malas nak menulis,aku pun delete la blog tu.
Hurm,kenapa aku kembali?

~Maka,barangsiapa mengerjakan kebaikan seberat zarah,nescaya dia akan melihat balasannya,Dan barangsiapa mengerjakan kejahatan seberat zarah,nescaya dia akan melihat balasannya (al-zalzalah 95:7-8)~

Opps,tapi jangan salah anggap.Aku kanak-kanak biasa je yang hanya ingin mencoretkan hariku agar lebih bermakna pada hari esok,InsyaAllah.Segala yang baik itu datangnya dari Allah,dan segala yang buruk itu berpunca dari kelemahan diri saya sendiri.Semoga mendapat manfaat dan selamat membaca!

4 komentar:

Farhan mengatakan...

salam.

akhirnya..menulis juga..

hana mengatakan...

wslam...
hehe...terima kasih tuk komen

Nurul Amiza mengatakan...

ahlan wasahlan~
selamat datang ke dunia penulisan~^^,

hana mengatakan...

Syukran ya Ukhti.Masih banyak yang saya kena belajar dgn awak dan nisah